Wednesday 18 June 2014

Minnie and me.



Kad god je lijepo vani, sestre i ja iskoristimo priliku da prošetamo i odemo na sladoled. Najslasniji sladoled u gradu je upravo onaj u slastičarnici "Evropa". U samom centru grada. :)

Ovaj put smo
istu priliku iskoristile i za fotografisanje a te iste fotke odlučih da objavim na svom blogu.


Nedavno sam kupila majicu u Springfield-u i to, ni manje ni više, s likom Minnie Mouse-a (jer jaaako volim majice sa cartoon likovima). A s obzirom da i najmlađa sestrica ima H&M-ovu haljinicu sa istim likom iz Disney-evih crtića, "povele" smo i Minnie s nama u šetnju.

Usput, imam i novi friz. Odlučila sam se za lob. Izabrala sam isti s razlogom što je, po mom mišljenju, idealan za tople ljetne dane a ultra je moderan.
Nadam se da vam se sviđa ova kombinacija.
:)











No comments:

Post a Comment